Nog 1 weekje in het koude kikkerlandje... - Reisverslag uit Roden, Nederland van Sietske Doespers - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje in het koude kikkerlandje... - Reisverslag uit Roden, Nederland van Sietske Doespers - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje in het koude kikkerlandje...

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

25 Januari 2006 | Nederland, Roden

Lieve allemaal,

Het is vandaag woensdag 25 januari. Over precies een week heb ik de overstap in Parijs achter de rug en zit ik hoog in de lucht. Op weg naar Cayenne.

De voorbereidingen gaan goed. Vandaag nog 1 verslagje inleveren op school en dan zit het gewone schoolwerk voor dit jaar erop!!

Verder ben ik erg druk met iedereen nog even bezoeken. Maandag met Annemarie en Margreet uiteten geweest bij de hotelschool. Ladies het was weer ouderwets gezellig:) En zo volgen er de komende week nog meer borrels, etentjes en feestjes...

Ok, ik probeer straks even foto's te plaatsen van het hotel. Dan kunnen jullie alvast jaloers worden:) De foto's zijn een beetje klein.. Op de site ww.accor.com kunnen jullie een omschrijving vinden van het hotel. Typ bij find hotel: Cayenne

Ok, dit was het voor nu, denk dat ik voor vertrek nog wel een berichtje achterlaat!

Liefs,

Siets

  • 26 Januari 2006 - 13:28

    Marijke:

    Hey Sietske
    Ik wil je langs deze weg alvast een heel goede reis wensen.Ook namens Leon.We zullen je avonturen zeker volgen op je weblog. Heel veel groetjes van Marijke.

  • 27 Januari 2006 - 08:38

    Anneke:

    Hey zussie, Ik ga woensdag ochtend (nacht, mwah...) je zeker uitzwaaien! Wel even fit zijn voordat je weg gaat! Dikke kus!

  • 28 Januari 2006 - 13:17

    Gert, Riemke, Tim En Sanne:

    Hoi Hoi

    We zijn nu bij pa en ma, mooie website wij gaan je zeker in de "gaten" houden.

    Groetjes en heel veel plezier van ons allen

    Gert, Riemke, Tim en Sanne

  • 31 Januari 2006 - 12:19

    Arjan:

    Hee Siets. Ik wens je heel veel plezier toe met deze fantastische uitdaging. Denk je ook eens aan ons als je in de zon ligt te bakken en wij in de koude regen zitten??? Tot na de stage, en we zullen jouw weblog in de gaten houden.

    Liefs Fiona en Arjan

  • 31 Januari 2006 - 16:43

    Jan Willem Lamberts:

    Heej Sietske! Prachtige stageplek gevonden hoor, klinkt goed allemaal:) Ik ben benieuwd naar al je belevenissen dus zal je site geregeld bezoeken. Ik heb zelf nog geen stageplek maar ben druk bezig voor een plek in Duitsland. Suc6 met alle voorbereiding en have fun! Ciao xxx jw

  • 31 Januari 2006 - 18:17

    Egbert:

    Hai Siets, hier ben ik al voor je bent uitgezwaaid, de site ziet er nu al leuk uit, ik wijblijfen je volgen op alle mogelijke manieren. een goede reis,
    veel zon,warmte en plezier

  • 31 Januari 2006 - 18:28

    Cor:

    Hey sietske leuke site
    veel plezier in frans-gyana en denk aan me als je in de zon zit en ik in mijn regen pak op mijn fietsje naar school zit groetjes van Cor

  • 31 Januari 2006 - 21:13

    Mark Jan:

    He Sietske,

    Veel plezier en een goede reis. Foto's van het hotel zien er in ieder geval erg goed uit. P.S. Kijk zelf niet zo vaak op mijn hyves, (jij ook nog de beste wensen :).

  • 01 Februari 2006 - 08:08

    Annemarie:

    Hoi hoi
    Helemaal klaar voor? Alles geregeld? Ik heb de foto's gezien je zult je niet zo snel vervelen daar. Ook ik wens jouw een goede reis en een plezierige tijd, zal je via deze site volgen. Zal jouw af en toe een mailtje sturen hoe de zaken hier ervoor staan. Laat ze een poepie ruiken daar! Veel liefs Annemarie

  • 01 Februari 2006 - 22:21

    Gary:

    Hey Sietske!!

    Heel veel succes en maak er iets moois van!Weet zeker dat de mensen daar versteld van je zullen staan!

    Groetjes Gary

    Ps. De volgende keer ga ik écht weer mee eten!!!

  • 02 Februari 2006 - 13:11

    Francisca:

    Hey Siets, Hoe is ie?En is alles goed gekomen met je vlucht, het overstappen enz.Het klinkt zover weg dat je weer terug komt.Het zal vrijdag wel even wennen zijn..een lege stoel naast me:(.Hey heel veel plezier en ga lekker genieten daar. Dikke kus

  • 02 Februari 2006 - 13:28

    Bart En Tanja:

    Hi Sietske,

    Goede reis en veel succes dar ! We houden je site in de gaten :)

    Groetjes,

    Bart & Tanja

  • 02 Februari 2006 - 16:36

    Egbert:

    Sietske is goed aangekomen op de plaats van bestemming
    Haar eerste opmerking was in nederland bij de kachel ik lekker in de zon op het strand

  • 02 Februari 2006 - 20:18

    Sonja:

    Hey Siets,

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Lekker weer dus, hier is het KOUD!! Heel veel plezier&suc6.. Liefs

  • 02 Februari 2006 - 21:37

    Fardouw:

    He Sietske,

    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen. Veel plezier en geniet maar van het warme weer.

    Groetjes
    Fardouw

  • 03 Februari 2006 - 18:43

    Sonja D:

    Sietske heeft vanmiddag gebeld,waarschijnlijk heeft ze binnen enkele dagen aansluiting op internet(dus blijven kijken). Haar eerste bui heeft ze gehad, ook in Zuid-Amrika regent het ook wel eens pijpestelen
    Verder alles prima in order.

  • 09 Februari 2006 - 14:25

    Francisca:

    Hey Siets,zo te merken heb je helaas nog geen internet.Wacht met smart naar je leuke verhalen......Hopelijk binnenkort!!!Dikke kus

  • 11 Februari 2006 - 23:08

    Arjan:

    Hee Siets,

    Alles goed daar? Jammer dat je nog geen internet hebt, ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Je zal al wel goed bruin zijn. Maar goed, ik kijk uit naar de berichten.

    Groeten Arjan

  • 13 Februari 2006 - 07:24

    Anneke:

    Hey zussie,
    Alles goed daar ver weg? Skypen was al gelukt heb ik gehoord? Ben benieuwd naar de eerste berichten op je website!
    Dikke kus!

  • 13 Februari 2006 - 18:38

    Marjolein:

    Hee Siets,
    schiet eens op met dat internet! Haha, nee hoor, maar ik hoop in ieder geval wel dat je heel snel internet krijgt, want ik ben echt superbenieuwd hoe het daar is, dus hopelijk kun je het ons snel laten weten...

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 27106

Voorgaande reizen:

01 Februari 2006 - 03 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: