Even voorstellen.... - Reisverslag uit Roden, Nederland van Sietske Doespers - WaarBenJij.nu Even voorstellen.... - Reisverslag uit Roden, Nederland van Sietske Doespers - WaarBenJij.nu

Even voorstellen....

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

12 Januari 2006 | Nederland, Roden

Lieve allemaal,

Voor mijn stage vertrek ik 1 februari naar Frans Guyana (Cayenne, de hoofdstad). Gedurende 5 maanden loop ik stage in Novotel Cayenne. Dit hotel is een onderdeel van de Accor-groep. Het is de bedoeling dat ik een promotieplan ga maken om meer gasten te trekken. Verder ben ik gewoon werkzaam op de marketing en sales afdeling...

Het hotel ligt aan het strand en Frans Guyana schijnt een avontuurlijk land te zijn. Ik denk dat ik me in mn vrije tijd niet hoef te vervelen:)

Ok, dit was het voor nu. Ik zou het erg leuk vinden dat jullie af en toe eens een berichtje achterlaten op deze site... Dan ben ik ook nog een beetje op de hoogte van de nieuwtjes uit het koude kikkerlandje!

Liefs,

Siets

  • 13 Januari 2006 - 07:51

    Auke:

    Hoi Sietske!!
    Heel erg leuk vind ik het voor je dat je naar Cayenne gaat.
    Wat ben je verdorie een ondernemend type en dat bevalt me wel! Dat past bij je! Weet zeker dat je het ook daar wederom gaat redden en dat je opdracht zal slagen. Geniet ook zoals je zelf zegt van de omgeving en de vrije tijd!Liefs en de groetjes, Auke
    (vanavond ben ik niet op de muziekrepetitie, want FC groningen voetbalt vanavond in de Euroborg tegen Heerenveen. Maar voor 1 februari spreek ik je nog wel).

  • 14 Januari 2006 - 14:04

    Sonja:

    Hey Siets,
    Wat ontzettend leuk voor je!! Ik weet zeker dat je het ook daar weer allemaal voor elkaar gaat krijgen!! En vervelen hoef je je denk ik ook niet, aan het strand, en weer heel veel nieuwe dingen ontdekken.. Dit past allemaal precies bij je!! Misschien kunnen we voor je vertekt nog een keer een wandeling met de doggies maken?? Ik spreek je nog wel.. Liefs, Sonja

  • 15 Januari 2006 - 20:41

    Anneke:

    Hey zussie, tjonge je bent wel handig hoor, een eigen website!Tot snel! Kus, Anneke

  • 24 Januari 2006 - 09:14

    Sanne:

    Hey Sietske,

    Heb je er al zin in? Vast wel :) Ik zou graag met je meegaan maar ja, moet naar school :(. Veel plezier en laat veel van je horen.

    -xXx- Sanne

  • 24 Januari 2006 - 19:59

    Annemarie Boverhof:

    Hoi hoi
    Ik hoop dat het promotieplan helemaal gaat lukken, maar vergeet zeker niet om nog wat mee te pikken van de omgeving. Maak er zelf wat leuks van hoop dat je leuke collega's hebt. En stuur ons regelmatig leuke foto's op om ook een beetje mee te kunnen genieten. Nou meisje enjoy yourself. Have fun et bon voyage. Veel liefs Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 27109

Voorgaande reizen:

01 Februari 2006 - 03 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: